FAQ

Wszystko dostępne w naszym sklepie internetowym zostało wykonane w naszej fabryce w Bielsku-Białej. Przędza, z której korzystamy jest głównie z Włoch. Niekiedy pochodzi również z Rumuni. Nasz kaszmir pochodzi za to z Mongolii.

Wszystkie składy naszych produktów zostały opisane na stronie zgodnie z prawdą. Również każdy fizyczny produkt jest opatrzony dokładną informacją na temat składu oraz instrukcji jego pielęgnacji.

Radzimy zalecać się do instrukcji prania wypisanych na doszytej metce przy każdym produkcie.

Korzystamy z usług dwóch kurierów: GLS oraz InPostu. InPost oferuje również rozbudowaną sieć paczkomatów, w których jest nawet opcja płatności przy odbiorze.

Zawsze staramy się wysyłać wszystko na bieżąco. W normalnym okresie zamówienia realizujemy już na następny dzień, także czas oczekiwania to 2-3 dni. Jednak w trakcie największego ruchu wokół świąt grudniowych, okres ten może wydłużyć się nawet do ponad tygodnia.

Kody do śledzenia paczek wysłanych zarówno InPostem jak i GLS-em przesyłamy drogą elektroniczną po nadaniu.

Dzięki naszej współpracy z bramką internetową Tpay możemy szybko i bezpiecznie zapewnić możliwość płatności internetowej poprzed online banking, blik oraz karty płatnicze. Istnieje również możliwość płatności za pobraniem.

Płatność przy odbiorze możliwa jest przy każdym zamówieniu oraz przy każdej formie wysyłki.

Jeśli podczas płatności nastąpił błąd i nie udało się jej przeprowadzić do końca, a system Tpay nie umożliwia już podjęcia kolejnej próby, z pewnością się z Państwem sami skontaktujemy. W takim wypadku produkt będzie na Państwa czekał przez 24 godziny (nie wliczając weekendów) do czasu rozwiązania sprawy.

W takim wypadku prosimy skontaktować się z nami, abyśmy mogli zgłosić ten błąd operatorowi brami, oraz zwrócić Państwu stwierdzoną nadpłatę.

Istnieją dwa sposoby na dokonanie zwrotu:

Można skorzystać z opcji “szybkie zwroty Inpost” dostępnej na Naszej stronie do 14dni bieżących od otrzymania przesyłki. Ta forma zwrotu jest na koszt klienta oraz wynosi tyle ile koszt transportu, tj. 20zł. Wartość ta jest potrącana ze zwracanej kwoty.

Towar należy zwrócić samodzielnie na własny koszt, np. pocztą lub kurierem do 14 dni bieżących od otrzymania przesyłki.

Każdy zakup może zostać nam zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Informację o odstąpieniu od umowy, należy przekazać telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@loman.pl.
Do zwracanych towarów można dołączyć formularza odstąpienia od umowy umieszczony na końcu Regulaminu. Jest to obowiązkowe w przypadku kiedy forma płatności za zamówienie, została wybrana “za pobraniem”.

Obecnie nie prowadzimy newslettera, ale trzymamy dane kontaktowe osób, które wyraziły chęć założenia konta w naszym sklepie. Nie wykluczamy rozbudowania naszej oferty dla stałych klientów.

Nie prowadzimy obecnie takiej kampanii. Jest to reklama wygenerowana automatycznie przez spam w internecie.

Ta strona korzysta z plików cookie..

.. aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Dbamy o to, aby Twoje dane były bezpieczne. Przygotowaliśmy w tym celu Regulamin oraz Politykę prywatności – prosimy o zapoznanie się z nimi.

Prosimy o potwierdzenie, czy akceptujesz postanowienia wymienionych dokumentów. Możesz również odrzucić śledzenie, aby odwiedzać naszą witrynę bez żadnych danych przesyłanych do usług stron trzecich.