[BANER-WZ]
Zdarza się, że kolor czy fason naszego produktu nie zapewnił Ci stuprocentowej satysfakcji.
Sami dobrze znamy temat! Chcąc ułatwić proces zwrotu i reklamacji przygotowaliśmy poniższą instrukcję.
P.S. Jeśli masz pytania czy wątpliwości co do naszych produktów np. koloru czy wymiaru – napisz do nas przed zakupem! Chętnie odpowiadamy na wszystkie wiadomości.
OTO INSTRUKCJA:
- Przysługuje Ci 14 dni kalendarzowych na zwrot zakupionego towaru, liczonych od momentu otrzymania paczki.
- Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru (od momentu przekazania nam tej informacji masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru).
- Będzie nam bardzo miło, jeżeli zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania. Prosimy też o dołączenie wszystkich oryginalnych metek.
- Wypełnij i wydrukuj FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI TOWARU
Formularz możesz także napisać odręcznie, pamiętając o zawarciu tam numeru konta w przypadku wybranej formy płatności „za pobraniem”. Formularz zwrotu umieść w paczce wraz ze zwracanym towarem.
- Aby przyspieszyć realizację zwrotu, dołącz paragon potwierdzający zakup, który został wysłany razem z Twoim zamówieniem. Nie jest to konieczne, ale ułatwi nam znacznie pracę.
- Zamówienia nie trzeba odsyłać w oryginalnym opakowaniu, jednak należy go odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu
- Zwracany towar należy odesłać na poniższy adres:
LOMAN ul. Wapienicka 20
43-382 Bielsko-Biała
- Zwrot środków nastąpi do 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przez nas paczki.
- Nie odbieramy zwrotów nadanych do paczkomatów.
WYMIANA
Nie ma możliwości bezgotówkowej wymiany towarów na inny model/kolor.
Prosimy o złożenie i opłacenie nowego zamówienia oraz odesłanie poprzedniego według powyższych zasad dokonywania zwrotów.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy zakupiony towar będzie w jakikolwiek sposób niezgodny z umową sprzedaży (np. będzie uszkodzony lub wybrakowany) możesz złożyć dotyczącą go reklamację według poniższej instrukcji.
OTO INSTRUKCJA ZŁOŻENIA REKLAMACJI
- Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem. Pamiętaj, że wada stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia paczki. Reklamacje towaru z powodu wad powstałych po dostarczeniu towaru będą odrzucane jako niezasadne.
- Reklamację dotyczącą towaru powinieneś przesłać nam drogą mailową pod adres: sklep@piumo.pl.
- W wiadomości mailowej wskaż:
- swoje imię i nazwisko;
- numer zamówienia;
- numer rachunku bankowego;
- datę dostarczenia towaru;
- dostrzeżoną wadę (uszkodzenie, wybrakowanie), towaru;
- żądanie reklamacji.
- W ramach reklamacji możesz:
- domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy;
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli w ramach reklamacji będziesz domagał się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
- Jeżeli w ramach reklamacji będziesz domagał się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
- Jeżeli w ramach reklamacji będziesz chciał odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), powinieneś odesłać go na poniższy adres:
LOMAN
ul. Wapienicka 20
43-382 Bielsko-Biała
- Aby przyspieszyć realizację zwrotu, do zwracanego towaru dołącz paragon potwierdzający zakup, który został wysłany razem z Twoim zamówieniem. Nie jest to konieczne, ale ułatwi nam znacznie pracę.
- Nie musisz odsyłać towaru w oryginalnym opakowaniu, jednak należy go odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.
- Cenę za reklamowany towar zwrócimy Ci w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przez nas paczki z towarem.
- Nie odbieramy zwrotów nadanych do paczkomatów.